090122

Idag har jag varit med Madde och hennes sööööööööta Dotter. Helt sjukt att man glömmer bebisen tiden så fort. Känns som jag alltid har haft tösen i mitt liv, och att hon alltid har varit den hon är idag hela tiden.
Därför de är så mysigt att få träffa en liten bebis, så underbart!
Tösen va på dagis medans jag va med Madde så jag gosade med dottern heeela tiden :D

Är så glad att Tösen inte går på dagis imorgon. Såå skönt att bara få vara, sega, mysa, busa ja allt de där :)
Hatar när Tösen sover inför natten, vill bara ta upp henne och leka och mysa med henne, likadant när hon är på dagis.. =(

Tirre - Vi få snacka om de på våra rök pauser på Blomstra - på tisdag :D hehehe!


Kommentarer
Postat av: tirre

Ja det får vi verkligen göra :DDD

2009-01-22 @ 23:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback