blalalalla

Många blala inlägg idag..
Jag Borde sova, men kan verkligen inte.. Känns en stress, fråga mig inte varför för de vet jag inte själv:S

Imorgon ska vi vakna senast halv 9 (Tösen brukar vakna halv 8 numera, då vi vaknar så när hon ska till dagis). För kl 9 ska vi vara på blomstra.. Kära söta Diana kommer sluta där=( Ooh NO! Någon ny som kommer in.. Tur iaf att Tirre är kvar, kommer ihåg hur vi va när vi fick höra att någon ny skulle börja någon "Isabell"... tills vi/jag såg vem de va :P hahah!!
Sen när Blomstra slutar kl 12 så är de dagis dax, hem och städa fort kl 14 är de kurs start som slutar kl 16 och då blir de att hämta tösen...
Låååång dag.. Tösen kommer vara helt slut!

Längtar tills Helgen! :D Utgång i v-ås med min kära Maskan!!! Mest man längtar till är att få träffa henne. Såå länge sen och nu på en helt annat "plan".. NICE! :D

Kommentarer
Postat av: maskan

iih längtar jag med, saknar dig massor, hoppas du får det trevligt med mig iaf=)

2009-01-27 @ 12:07:09
Postat av: diana

jaaa tråkigt att jag måste sluta men vi kan ju ses ändå :) hihi

2009-01-27 @ 14:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback