Fullt upp!!

Dagen har verkligen varit i full fart.

Dagen började med att jag visst hade ställt klockan 1 timme för tidigt, kom på de efter nr minuter så jag gick och la mig igen ^^
Sen blev de att gå upp, käka frukost och sen göra oss iordning för dagis.

De gick MASSA bra på dagiset.
Man inskolar ju så pass många dagar som behövs för barnet skull. Läraren sa att hon tror allt att Tösen kommer att börja helt på torsdag :D Hehe så bra gick de! :D Men det visste jag typ redan. Så som hon är när vi är på ÖF eller Blomstra så. Men de kommer vara SJUKT jobbigt sen att lämna henne!!! =(
De kommer nu bli då jag är arbets sökande att jag kommer att gå hem och fixa här hemma.
Städa, tvätta osv. Nog FÖRSTA gången jag är helt själv när jag tvättar från början till slut.
Tösen kommer ju få Tis - Tors, på tisdagar är ju helt planerad så de är på ons eller på tors-dagar jag kan fixa och trixa....

Efter dagis så handlade jag strumpor + mockasiner (stacning?) som Tösen ska ha på dagis, skrev jag in mig på Arbetsförnedringen, gick hem till Sara & Anton sen hem till syrran.. Väl hemma sen va de bums i säng för tösen. Har sen dess markerat + packat kläder som Tösen ska ha som extra kläder till dagis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback