Godagens..

Gick hemmifrån igår på förmiddag och kom hem nu...

Igår så gick vi ner på stan då jag hade fått ett sms då min mobil har kommit ifrån lagningen, WOOOHOOOOOO DEN FUNKAR IGEN!! :) heheh, så saknad!
Haha ni vet en sån skyddsplast de är på skärmen när man köper en ny mobile?! De va en sån på som de stod typ "Äntligen hemma. Har saknat dig så. Om de uppkommer mer fel ring..." Ja de stod mer på den men hahaha sött :P hahah!!
Sen... Fikade med Jenny, Elin, Linda och Miia sen gjorde vi inte så mkt (kommer ej ihåg). Efter de iaf så gick vi hem till Jenny där maten va klar och lite senare mot kvällen kom Elin och de blev 2 filmer och massa gott..
Första filmen SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG(!!!) men andra filmen.. FY FAN! Ni som vill se en skräkis? Se den! 4 pers satt i en 2 sitt soffa :P på varandra.. hahah

THE STRANGERS! 

Så när alla filmer va klara så va kl runt 3 på natten. Tösen sov i "spjällsängen" i köket så jag sov över..

Sen idag så har vi varit hos mamma/mormor hela dagen. Lillebrorsan fyllde ju år - GRATTIS!
Ska snart sätta mig vid den nya datorn och hålla på..


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej o tack :)

Jo vi får ta o ses nån dag framöver... det vore jättetrevligt. :)

allt bra med dig o Nellie? :)

Kram

2009-01-24 @ 20:04:27
URL: http://siikavaara.blogg.se/
Postat av: tragikomedi

HAHHA, jaaa, jag blev ju armbågad av nååågon host host The Strangers var verkligen en nervpirrare :D Älskar såna filmer :)

2009-01-25 @ 05:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback