Ha sex medans man ammar?!

I helgen när vi va hos Michis så kollade Elin runt på FL och alla deras trådar. Hon hittade en ang att man har sex medans man ammar. Det STÖRDA va att de fanns en del som tyckte de va helt okej. HUR I HELVETE KAN MAN TYCKA DE?!

För de första så ammar man inte 24/7, svårt att ta de innan eller efter man ska amma? Och hur FAN kan man ens tänka dom 2 sakerna tillsammans?
Under sex så blir ju brösten en njutning. Så i det hela så blir de ju att mamman då får njutning utav sitt eget barn som bara vill äta. Blir de då inte en trekant? Är de då inte övergrepp mot barnet? - Jag TYCKER det!!! och jag tycker de är sååååååå jävla sjukt att folk ens kan!!

Jag har så mycket att skriva om mina åsikter ang om det. Hur jävla sjukt de är, hur jävla arg jag blir när jag såg att de va så många som tyckte de va helt OK.
Dom borde låsas in för incest, övergrepp på barn osv.!!!!!!!!!!!!!

Till de som tycker de är OK:
Om du va tvungen att vara med när dina föräldrar har sex, och bli tvungen att vara en del av njutning.. Skulle du då inte anmäla de?
"Men en bebis är en bebis och inte förstår" - Om ni nu tänker så då är de världens kännslokallaste jävlarna som finns och inte alls bryr er för 5öre om erat barn! De finns massa som skulle vilja ha barn fast inte kan, ge då barnet till dom!!


JAG(!!!) skulle..
ALDRIG kunna ha sex om tösen låg i samma säng..
ALDRIG kunna ha sex om tösen låg i samma rum (JAAG!!!!)
ALDRIG kunna ha sex om tösen va vaken fast i ett annat rum.


Kommentarer
Postat av: tragikomedi

HÅLLER MED DIG! Fast det vet du redan ;) Men just i samma rum bryr jag mig inte om, så länge bebben sover och man är tyst. Men att AMMA! Det känns som att mammor/pappor blandar ihop rollerna med sex/förälder. Skulle min mamma säga att hon ammat mig samtidigt som hon har haft sex hade jag haft jääääligt svårt att se henne på samma sätt ;/ Och VADÅ det är en bebis, att den inte kommer ihåg: är det för den sakens skull OKEJ att våldföra sig på den? T ex; pilla osv. Det är HEMSKT att en del personer har den uppfattningen :( Bebisar behöver närhet och kärlek, men istället utnyttjar en del de små liven ;( Och det gör mig fan ledsen!

2009-01-25 @ 05:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback