Idag har jag mått pyton!

Ja idag har jag mått sämst, halv sovit lite här och där, pga gårdagens bravader ^^ haha!!

Igår:
Va nere på stan med lite folk sen köpte vi alkohol, Tösens pappa kom och hämtade henne, åkte och hämtade min limpa, åt pizza (NOG en av dom godaste jag hr käkat) sen bar de emot Michis.
De börjades med att vi titta på film, fixade iordnings oss lite segt och sen började vi dricka.
Elin.A kom efter ett tag och de blev en MASSA sjungande.
Sen run 10 så kom de mer folk.
Innan 11 somnade Michis (haha) och de blev bara roliga och roligare..
När kl va runt 2 så va de typ helt dött, flesta hade redan gått hem med vi som va kvar hade fortfarande "krut" och ville göra något. hahahaha vi gick till joar. Lite sent? Jo kanske. Men för Elin.A så kan jag iaf säga att på den tiden vi va där inne fick hon i sig FÖÖÖÖÖÖÖR mycket dricka...
:O OMG!! Har video från henne igår, när vi FÖRSÖKTE få hem henne... Men de blir självklart inte utlaggda på internet. Men hon ska iaf se dom när vi ses :P

De som vet att jag spyr Hela tiden när jag dricker. Tyvärr kom jag inte undan de denna gång heller, 2 ggr Precis när vi gick hemmåt..
Sov typ 3-4 timmar i natt. Så jag va HUR sjukt jävla bakis idag. Jenny skulle kommao och hämta upp mig imorse då kan jag iaf säga att all dricka kom upp :D hahaha!!

Usch, de som verkligen inte skulle bli mkt igår =/...
Ne, de får nog F*n gå ett bra tag innan jag ens dricker igen.


Kommentarer
Postat av: tragikomedi

HAHHA, jaa, det blev liite för mycket. Jösses, jag fattar inte, det gick SÅ snabbt ;O Men nu ska jag fanimej ta det jäkligt lugnt med drickat på ett tag ;)

2009-01-05 @ 14:35:51
Postat av: Isabel ( Bella Bonita )

Man säger alltid att man inte ska dricka mkt så slutar det alltid med att det blir för mkt :)

2009-01-05 @ 19:41:22
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hahahahaha fan det va kul...Detta gör vi om :-)

Fast då ska jag vara vaken :-)puss

2009-01-06 @ 00:11:40
URL: http://mixia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback