Skönt!

Denna veckan har varit så JÄVLA skön!!
Denna vecka har jag verkligen kännt att jag typ inte orkar med något. Vara så social som jag brukar. Brukar ju springa hit och dit varje dag annars. Men denna vecka har det varit så skönt, vi har mest varit hemma. Typ då vi har gått ut de är då vi har varit tvugna att gå ner till affärn eller tvättstugan..
Men ändå så har inte vi varit själva, i lördags så va de ju folk här för att fira Tösens 1års dag :D, i måndags va vi nere hos Michis, på onsdagen va tösens pappa förbi, igår va MASKAN och hennes pojk här (Bääästa Maskan♥ ingen kan få mig att må så bra som hon), sen idag så va Affe + mamma & Anton + föräldrar här. Gunnar kom upp senare en liten snabbis innan de åkte... Åt glass och kakor :D

Tösens presenter av dom:
Maskan - En FIIN vit flece tröja med hjärt, döskallar på & en MYSIG brun tröja.
Elin & Affe - Maracas och hmm vet ej va sån heter ^^ hehe.. Musik instrument iaf.
Anton + föräldrar - En likadan FIIN tröja med hjärt, döskallar på.. fast i svart.

ROLIGASTE va nog att Maskan hade sagt "Faan de fanns ju en svart sån tröja.." osv. hehe men tur att jag fick en vit :D För nu har tösen 2 likadan fast olika tröjor :D hehe

Imorgon är de pappahelg för Tösen. Få se vad som händer. Ska iaf vara med TuttElin och ska köpa några cider på systemet. Ja några menas med 2-5 st :P hahahah!!! Vill ju inte direkt att de ska sluta som sist.. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback