Skor stl?

Snaart så går ju Tösen helt, och sen med tiden så kommer hon traska ute..
Jag skulle vilja köpa skor till henne, Riktiga FINA skor, inte sånna från H&M.
Men hennes fötter är nog en det ända jag inte har koll på när de gäller stl..

Iof så har jag H&M skor här hemma i lite olika stl, kanske ska mäta med dem?!
De måste ju då sitta PERFEKT för att hon ska kunna gå i dem...

Haha dagens problem typ ^^
Eh väntar nog med att köpa skor..
Hon går som sagt inte och har tossingar på overallen, mer behövws inte nu.

Men har ju hittat såååå grymt fina skor =(


Äkta DC skor... Sååååå jävla söta

Sööta gummistövlar :P

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag hittade Adidas 'Goodyear' skor ! Så coola till söta barn lixom ! Visst dom kostar lite extra, men det kanske det är värt :) Vilka söta skor du hade hittat förresten ! Ha det bra !

2009-01-11 @ 13:23:15
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback