Allt

Har varit en dålig uppdate från min sida, men jag har bara inte haft tid..

Torsdag så tog vi en spontan tripp ner till Göteborg. Jag, Tösen och Elin.
Elin skulle köpa en ny bil.
Runt 7-8 så tog vi tåget ner till Göteborg som tar ca 4 timmar. Självklart hade vi sitt platser på en vagn där de inte har kommit på uppfinningen med AC. Tösen va jätte jätte duktig, hon satt på stolen och lekte, pratade och vi läste böcker och lite så. Hon sov ca 20 min allt som allt på tåget.
När vi började närma oss Göteborg och jag insåg att tösen inte kommer att sova något mer så fick jag lite små panik. Pga att vi inte tog med hennes vagn, då den aldrig skulle få plats i bilen. Med tanke på att vi kom in till Göteborg kl 12 och han som ägde bilen slutade kl 4 på jobbet.
Vi strosade runt i affärer, jag passade på att köpa 2 klänningar. Vi åt på Donken osv. Men tösen va såååååååå sjukt duktig!!! Visst va hon gnällig till och från, den värmen + tröttheten och att hon fick lov att gå i stort sätt hela tiden så kan jag inte mer än förstå henne. Vet bara hur mkt man själv klagar när låren börjar klibba ihop sig i varandra osv.
När vi sen satte oss för att vänta på ägaren skulle komma så somnade tösen i famnen. Hon sov tills han kom.
Samtidigt Elin provkörde bilen så kom min ÄLSKADE Sanna. Är så glad att jag äntligen fick träffa henne och hennes söta lilla Ida. (Hoppas de inte tar 3år tills nästa gång)
Vi tog en fika och sen va kl så pass sent att de va redo för oss att röra oss hemmåt. Tösen sov hela bil vägen hem.

Fredagen så åkte vi till Power Big Meet. Vi va där hela dagen och sen Cruisade vi runt på stan och sen mot Hälla. Ja, precis som de brukar vara :)
Lördagen va lika så, fast inte alls lika kul. Jag va  sååå sjukt trött då jag knapt hade sovit något de senaste nätterna.

Idag va jag förbi Frida och träffade henne och hennes 2 veckors gamla bebis. Så sjukt söt.  Snacka om att man blir bebis sugen :)

Bilder kommer säkert sen.

NU: SEMESTER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback