Dålig

Jo har varit dålig på att skriva här, men har varken haft tid eller ork till de.

Jag har som sagt jobbat hela veckan, eller ja gjort de man kan på jobbet då de inte fanns så mycket jobb att göra.
Onsdag till Fredag så sov jag även över i Sthlm. Där är också en förklaring till varför man har varit dålig på att uppdatera.
Igår när jag kom hem så va de bara att hoppa i duschen och sen kom J-H och vi åkte och tittade på bio. Ice age 3 blev de, haha den va rolig. Även om de är 3:a på filmen.

Idag har jag mest segat, städat undan lite och fixat i ordning mig, väntar nu på att vi ska åka ut på landet. Saras landställe. Där blir det fest, ska även sova över där.

Så ja vad mer kan man skriva?
IMOOORGON KOMMER TÖSEN!! :) Wooohooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback