Nere..

Hatar att känna mig stressad, blir så nere då. Fast jag vet att jag inte kan göra något åt de Just nu.

I måndags märkte jag att tösen har börjat att använda K i sina ord när hon snackar numera.
T.ex
Katt
Kika (mitt smeknamn)
Anka
Kaka
säger hon HUR bra som helst nu.

Man märker på henne att hon försöker verkligen säga allt man säger, fast man ibland inte förstår henne ^^
Och som Syrran sa idag att hon blev chockad att tösen förstår så mycket med tanke på att hon själv inte säger meningar/kan föra en lång konversion med.
Hehe. That's my girl!

Kommentarer
Postat av: Mixx

Hon är verkligen duktig lill tösen.

Hon är ju så underbart söt ;)

2009-07-09 @ 23:07:49
URL: http://mixia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback