ZzZzZz

Jobb imorgon igen, helgen har rusat iväg. Varför gjorde de inte helgen längre?
Tösen som har varit ledig i 3 veckor ska imorgon gå på dagis. Dock inte hennes dagis för de är stängt 1 vecka till. Undra hur de kommer att gå? Till att vara ledig i 3 veckor, till ett nytt dagis.. Får nog allt meddela att hon får sova när hon är trött, för de tror jag hon kommer vara. Tempot på dagis är ju högt och inte direkt så att bara jag kan göra de tempot.
Men längtar mer tills hon kommer till sitt dagis, för de känner henne och de kommer märka alla hennes framsteg osv :)

De kommer dock inte vara lika roligt på jobbet denna vecka :( Både Elin och Jenny har semester. Visst, jag vet vad jag ska göra och de kommer inte vara några problem men de är ju alltid roligare när man har någon man känner.
Men tror även att veckan kommer gå sjukt fort.

På onsdag så ska Elin.A hämta tösen på dagis då jag ska.... haha kan tyvärr inte skriva ut de här riktigt än. De kan ses av fel ögon och sen föra vidare till "rät" person :P
På torsdag kl 08:15 så ska vi ner till BVC på 18 månaders kontroll. Vet än inte om vi blir hemma eller om tösen följer mig med på jobbet. Beror helt på hur de ser ut på jobbet.
Sen fredag och jag lämnar henne på dagis och tösens pappa kommer sen och hämtar henne :( Vill INTE!! Men kanske ska prata med han om vi ska göra något denna helg som kommer.

Ne nu kolla lite på tv sen ska jag sova. Och hoppas inte jag är helt död imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback