Allt och Inget.. ?!

God morgon denna.. onsdag? Torsdag?









Jag och tösen är som sagt hemma nu då tösen inte är helt kry i kroppen. Denna lilla dam har en väldans humör, och då ska vi inte snacka om nu när hon inte är helt pigg.

Igår fick jag hem mitt The sims 3 så ni kan nog gissa va jag gjorde då tösen hade somnat inför natten? Ca halv 7 så gick hon och la sig, direkt började jag med The sims då. Kände att jag började bli lite rök sugen och såg visst att kl va 2 på natten. Oooojj!! :) Ja de sägs ju att tiden går får när man har roligt.

Jag funderade på om jag och tösen skulle hoppa in i badet och sen gå ut och leka. Dock är ju vädret ingen höjdare, men de hindrar verkligen inte tösen för att ha kul.
Nu kom hon med kepsen på huvudet och skorna i handen, så jag tror allt att hon är på om vi ska ut och leka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback