Fredag

God dag, God morgon..

När jag va mammaledig så kunde jag förstå att jag inte höll koll på dagarna, men nu då?
Jag har verkligen Ingen koll, nu förtiden får jag kolla almanacka flera gånger per dag. Allt går på rutiner, veckorna bara rusar förbi. Måste nu "räkna" för att ens veta vilken helg jag har Tösen och de helgerna hon är hos pappa.

Men jag har börjat med att sätta mig ner typ måndags kvällen för att kika och checka av veckan som kommer med vad som verkligen behövs göra osv. Jag glömmer bort massa.. Usch inge bra det där :) haha!!

Klockan är snart bara 11 och vi började tvätta kl 9, sen gick vi till gården och lekte. Sen skulle Rasta Jeppe till jobbet så han hälsade när vi satt i sandlådan och lekte :), Vi följde med han till Enögla och sen traskade hem igen och fixa med tvätten. Nu är vi hemma, ska planera vad vi ska äta till lunch och sen ner till tvätten igen.
Sen vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback