God natt för LÄNGE sen!

Jag va hos syrran idag, mot kvällen. Vi gick dit runt 5.
Skulle kolla på lite film och de. Tösen somnade i sin vanliga tid dvs närmare 7. Hon va SKAPLIGT trött då jag bara hann läsa några rader ur en saga. Inte så konstigt heller då hon inte har sovit något middag.
Men när vi alla skulle lägga oss (runt 1) så självklart vaknade tösen då, hon slumrade till men vaknade dock lika fort och va jätte pigg. Och att visa hänsyn till de andra som sov/försökte sova så valde jag att gå hem. Sicken tur att de bara är 1 hus i mellan oss, men kan lova att man SKÄMS så ordentligt när man vet att klockan är mycket och man går med barnvagn.
Nu ligger hon här bredvid mig och slappnar av.
Jobbigt för henne, då varje gång hon slappnar av och är på G att somna så hostar hon såå sjukt mycket =(

Annars gjort idag?
Vi har mest segat, städat alla rummen. Toan är inte riktigt städat från topp till tå än. Men köket är de, och de va ETT tag sen de va så fint. Har ju haft alla tösens små prylar osv på bänkarna då jag höll på i tösen rum och att de ej har kommit upp än. De har de inte än idag men nu ligger de i skåpet iaf, så man slipper se de :)
Har även fixat 1 vägg här i vardagsrummet, lite liv måste in=)
Bild på de kommer imorgon (idag).

Yeye, nu fan ska jag sova (tösen sover redan.. haha).. OM vi är vakna innan klockan 9 imorgon så blir de att tvätta IGEN, men denna gång köks mattan och lite så. GL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback