Mera lista =)

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Ja :)
Titta på dig själv i spegeln: Vem kan undvika när man går förbi ;)
Gnälla: Ja, när de finns något att gnälla över.
Skrika: Nej!!!
Sova: Ja?! :)
Ha ångest: Njea, ibland.
Skada dig själv med flit: Nepp.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej, tar knappt inte ens alvedon längre
Vilja dö: Nepp.
Drömma mardrömmar: Händer inte ofta.
Drömma sexdrömmar: Ja, men det är ofrivilligt! haha ^^
Ta droger: Nepp
Försöka vara annorlunda: Försöka? Annorlunda? Jag är jag!
Klä dig i svart: Ja
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Nej, jobbar.
Röka: Jopp
Ha sex: Ja, de också :)
Ljuga: Vita lögner typ.
Hata folk: Ja :)
Lita på folk: Nej, vänner/andra vet mycket men inte en bråkdel till Allt.

VEM:
Saknar du: ....
Vill du döda: haha XD
Rörde dig sist: PiiiiP
Vill du slå: Ne, inget för mig
Kysste dig sist: PiiiP
Vill du kittla: Tösen min
Kramade du sist: Tösen
Vill du prata med: "Han"
Skrek du på sist: Hmm, ja.. ? Ingen aning.
Vill du vara som: Som mig!!
Sårade dig sist: Hmm.. ingen aning..
Vill du bli galet full med: Elin? Jimmy? Mina fylle kompisar ;)
Gjorde dig riktigt glad senast: Tösen<3
Fick du sms från senast: Superhumlan/Jimmy
Ringde dig senast: Fia
Är vackrast på jorden: Snyggingen, vem blir förvånad?! ;)

HAR DU:
För många vänner: Tillräckligt många att jag inte hinner höra av mig till dem så ofta / väldigt sällan.
Förföljelsemani: Verkligen inte
Tvångstankar: Nepp
Någon annan psykisk sjukdom: Man kan ju tro de, men nepp :)
Någon fysisk sjukdom: Nepp...
Någon skada: Nej, men man kan tro de ;)
Färgat håret: X antal gånger!
Brutit några ben: Nepp
Några piercings: Bara i näsan.
Egen dator: Yes
Bra självförtroende: Den duger =)
Kysst någon: Jodå
Haft sex: Tösen är väl en bra förklaring? :)
Köpt kondomer: Nej
Tagit naken bilder: Jo
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja!! Till Tösen såklart!
Bjudit ut någon: Ja
Varit kär: jag tror det, isf i H & J
Dumpat någon: Hehe jo!
Stulit någonting: jo, får skylla på åldern?!
Lämnat landet:
jo, fast bara för semester
Tuttat eld på nått: mjo, eldade upp minnen när man var yngre
Gjort något olagligt: japp

HUR:
Går du: Med mina ben
Svarar du i telefonen: "Ulrika", "hej"
Fördriver du tiden: det beror på humöret
Mycket pengar har du: Jag klarar mig
Tjänar du pengar: Vem kan gissa? :P
Ofta diskar du: typ 1 gång per dag då bara kastruller ( har diskmaskin)
Ofta städar du: Masssssa ggr per dag.
Många stör du dig på: Ingen? Orka bry sig om andra?!
Ofta träffar du din familj: Lite olika.

TROR DU:
Att du kommer bli något: Jag är redan något ;)
På gud: nepp!!
På rymdvarelser: Ne
Att folk tycker om dig: Alla älskar mig!! :) haha
På ett liv efter detta: Nej
Att fiskar kan tänka: vet ej
Att du kommer leva länge: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback