Saknad!

Hej hopp!

Tösen är sååå saknad. Usch va jag ej tycker om att hon är ifrån mig.
Typ alla man umgås med festar på helgerna, och jag har verkligen inte lust för de. Och vill då inte ens umgås med dom då de är förjävligt att umgås med fulla personer när man själv är nykter.
Så hellre sitter jag hemma, men de är sååå sjukt tråkigt då man saknar tösen så jätte mycket.

Dagen idag har mest gått åt att spela The sims 3 :)
Jag har iaf hunnit med mycket på spelet, från att gå 2 lesviska par där ena visst dog och den som sörjde hoppade i säng med en kille och blev helt plötsligt med barn. Och fick lov att avsluta sitt jobb ^^
Nu bor hon själv med barnet. :D
Hahahah!! Såå sjukt kul med the sims ju :D

Men Elin.B kommer hit snart, då vi ska försöka att komma på va vi ska hitta på :)





Detta är nog första gången jag
verkligen tycker synd om tösens pappa.
Haha! Men jag har nu något att
reta han för! XD


Kommentarer
Postat av: Mixx

Vi kan leka annars :-) bara att ringa.

pöss

2009-06-22 @ 18:44:39
URL: http://mixia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback