Skum dag

Hej Hopp!

Hemma nu, eller jag har varit hemma sen kl 5.
Fast jag brukar hämta Tösen varje dag ca 17:15. Men en Jimmy var vid samma plats där jag jobbade så han körde mig till Tösens dagis. Så jag kom ca 1 timme tidigare än va jag brukar. Skönt!
Gjort lite pannkakor, efter de så hällde jag upp vatten i Tösens "bollhav" så fick hon plaska runt och bada i den ute på balkongen. Haha stackars grannen under mig!! Men säger bara tack och lov att jag känner han. Och att de är så pass varmt och soligt ute att de försvinner fortare än va man tror.
Sen så har vi lekt med dockan, läst bok och myst. Och nu håller hon på att "lagar mat" så jag passade på att sitta här en sväng.
Skumt de känns att komma hem så tidigt, för nu är ju kl bara 6 och hon ska inte sova fören om 1 timma. Och vi som knappt har något tid alls att mysa efter dagis. Oftast när jag väl lagar så lagar jag i lass som jag sen kan värma upp till Tösen så att vi får mer tid än vanligt till henne.

Ååååh jag är så sjukt glad! Tänka sig att jag har ett jobb, nu är de garanterat att jag har de. För innan va de ju praktik.

Helg är smockfull med planer.
Den 11:s alla planer inför tösens namnsdag är snart planerade och fixade. Ska meddela alla som ska komma med vilken tid de kan komma. Träffade ju tösens "farmor" i fredags och hon berättade då att hon jobbar men kommer hem en viss tid, så vi utgår ifrån henne :)


Även om dagen började cp  så är jag såå sjukt glad nu =)


Tösen kallar :) Myyys med henne tills hon ska sova.

Kommentarer
Postat av: Mixx

Grattis gumman ;)

2009-06-23 @ 21:22:02
URL: http://mixia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback