Tråk = Lista

* Jag har insett att min senaste kyss var.. en hemlighet ;)
* Jag lyssnar på... min mamma
* Jag pratar.. inte med så seriösa ord jämt.
* Jag tycker om.. min dotter <3
* Mina bästa vänner.. existerar inte.
* Min första riktiga kyss.. så var jag 12år
* Jag avskyr när folk frågar.. men inte lyssnar på svaret.
* Jag kommer aldrig.. svika tösen!!!
* Sist jag grät var.. för någon dag sen.
* När jag vaknar på morgonen.. måste jag ta en cigg.
* Innan jag går och lägger mig.. så tänker jag en massa
* Just nu tänker jag på.. den 11 juli och allt annat..
* Bebisar är.. sööta!
* Idag har jag.. varit i västerås
* Imorgon ska jag.. göra något, vet ej vad än.
* Jag vill verkligen.. att den 11 juli blir lyckad, fixa klart i tösens rum och att tösen ska sova hos mig inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback