Blalal

Ja, jag är lika tråkig som vanligt nu för tiden.

Har varit lite här och där. Nere på stan mesta utav tiden igår. Passade på att köpa alla salvor som behövs för tösens torra kropp.
Och på måndag börjar hon sluta att få något med laktos i. Även på dagis och hos pappan så hoppas vi på att de blir bättre!! Om inte så blir de efter ett tag utan framsteg att ta bort gluten.
Är så rädd för att de ska vara gluten alltså =(.. Laktosen är ju inte så mycket och de finns numera så mycket med laktos fritt  och kostar bara några kr mer. Men om man ska köpa gluten fria saker kostar de PUNG. Inge mer pasta, mackor ja allt med vete, mjöl osv osv osv.. =( =( =( =(
Tänk hur jobbigt hon kommer få de när hon ska på kalas, hon kan inte käka tårtan, bullarna, kakorna =( Usch får såå ont i magen bara att tänka på de. Jag va tydligen känslig för gluten när jag va mindre men inte alls nu.

POSITIVA TANKAR va de ju!!!

Igår köpte jag även en boll till tösen, OMG den släpte inte Tösen ut sikte. Hon blev as tjurig när någon kom nära när hon hade den. haha!! Sötnosen :D

Ja, vad mer roligt kan man berätta?
NU äntligen är jag typ 100 på hur jag ska göra i Tösens rum. Och denna gång blev de betydligt mycket billigare då jag la till en färg så de funkar mer med de sakerna hon redan har. :D
De kan verkligen inte bli bättre!.. typ :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback