Dyr leksak..

I torsdags lånade jag pengara av Haake som skulle sen få dem på fredagen. Va ju nere på stan i fredags och tog även ut pengar som han skulle ha. Idag tog jag ut allt i den jackan som jag hade då för att jag skulle ha en annan jacka på mig idag.
De va ju allt, nycklar, plåtburken, hans pengar osv...

Utan att tänka mig för så gick jag på toan.

Medans jag va där inne hade Tösen de RIKTIGT roligt kan jag lova... Pengarna va i 10000000 delar..

SKITANS UNGE!!!
Visst kunde jag inte hålla leendet nere, men baajs... :P

Kommentarer
Postat av: Jennie

Barn kan vara bra söta ibland, fast dom gjort hyss :)

2009-03-23 @ 00:59:05
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback