Förklaring!

Igår i EP stod de att Västerledens Förskola (Tösens dagis) har stängt pga miljöproblem (fuktskadorna) och att även Öppna förskolan har gjort.
De är nu inte bara 1 som har "beklagat" och frågat hur de har gått osv.

De va ju ETT tag sen dagiset flyttade till gamla BVC lokalerna. Och jag har även skrivit om de tidigare, då de hände.

De som stod i EP va alltså att deras gamla lokal fick stängas för fuktskador (som vi redan vet) men i den lokalen dom är i nu (gammla BVC) så har dom ej hittat något "fel" på lokalen så dagiset får alltså stanna i gamla BVC lokalen.
Tur va?

Tösen kommer få gå på Västerledens Förskola, med samma fröknar, med samma barn. Och jag kan lova, är så SJUKT glad för de!! :D Inte behöver jag oroa mig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback