Helgen

Helgen har varit helt OK, man mår ju som man förkännar sigs de ju;)

I fredags: Började hos Jeppe, skulle sen möta J + J och gick hem till en person då både dom hade gått (ahaha), så vi va där för att försöka få tag i dem (fulla jävlar) när vi väl fick de så drog vi till Sandra va där, och sen blev de Sanna.  Kom hem runt 3-4. Va sååå sugen på mat så jag gjorde nudlar och köttfärssås, kommer inte ens ihåg sista tuggan och att jag somna. haha Men jag åt upp allt =)

Igår: Följde med J-H till v-ås och sen så skulle han tydligen hjälpa sin pappa med skorstenen + rensa bajs tunneln, när han sen väl va klar där så bar de hemmåt...  J kom hit, sen till Sanna, sen kom Elin sen drog vi ner på stan till någon fest..

Idag mår jag som sagt som jag gör, inte så mkt att göra åt de?!

hahaha J-H uppdaterade min dator lite :)
Fick dubbel så mycket ram-minne (de va de väl?) :D hehe..

Han hjälpte även mig att fixa så jag kan se på film igenom datorn fast på tv. Och sen fixa så Bluetooth funkade på datorn sen så roade han sig så att när Bluetooth sätts på och om min är på mobilen så kopplas de direkt till varandra, kan surfa på min mobil igenom mitt bredband på datorn, om jag sätter på någon musik på mobilen så spelas de på tv, när jag pratar med någon så kan jag sätta på att man hör dem på tv.. osv osv.. HAHHAHA!!!!!

Nu ska jag försöka att piggna till, och få min värk i magen att sluta och sen börja städa lite tills min tös kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback