Lör + Sön

Denna helg har varit riktigt mysig! Massa mys med tösen :) Och jag lovar, en liggande Ullis på golvet för att jag garvade SÅ åt Tösen :P.. Mer om de snart.





På lördags morgonen så gick vi ner till affärn, jag tänkte inte ens hur mycket klockan va =) När vi va där nere så tog jag ut Tösen från vagnen och när vi va utanför så märker jag att de va några folk utanför ?! Så jag tittade på klockan och såg att den va några minuter i 9 :P hehe men i Tösen takt så kom vi till dörren då de hade öppnat. Väl där inne så tog vi några bananer i en påse och så fick tösen bärra på påsen. Sen gick vi mot godis då jag skulle köpa godis till Neo och Nova. Tösen höll hela tiden i sin påse med bananer men "glömde" påsen på golvet vissa gånger. Så de va bara för mig att påminna henne om påsen så gick hon dit och hämta den och gick med den runt handen igen :P Sååå sjukt söt !!




Sen gick vi till Jenny och Amanda + barnen va även där :) Sen efter ett tag kom mamma upp och vi fikade. sen va de dax för mamma att gå, Neo och Tösen sov och Jenny somnade också. Så där satt jag helt vaken.. Kul!! :P hahaha! Inte ovanligt iaf.


Söndag/Idag så gick vi tidigt till Enögla och sen gick vi till Enögla dagiset och Tösen fick gunga sen när vi precis satt oss på bänken och skulle käka lite till tugg så ringde "Bulle i ugnen" Frida och frågade om vi hade käkat frukost eller om vi ville käka med henne, så de va bara att traska dit och käka med henne och mös med hennes vovvar =). Sen gick vi och mötte upp Sandra och Tuva vi gick till hmm ett dagis och lekte :D Sen så kom jag hem runt halv 4. Sen dax för mat och leka.

Nu till de roliga :)
Tösen satte på sin "bok" över huvudet och såg ingeting, Hon gick verkligen in i allt, sängen, gå bilen osv hahahahah. De såg så sjukt roligt ut och man hörde henne skratta där inne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback