Mardrömmar

Usch denna natt har verkligen inte varit rolig. Mardrömmar på mardrömmar =/

Första mardrömmen va nog värst.
Va typ att jag bodde i en trapphus där tvättstugan precis va under oss. Tösen hade somnat inför natten så gick jag ner till tvättstugan, medans en "kompis" hörde av sig och jag helt plötsligt glömde bort Tösen och gick dit.. Va där i flera timmar sen när jag väl "kom på" Tösen så gick jag hem. Då va de en stor folk sammling och jag såg Tösen. Ville ta henne men fick inte...

Ja, mer komplicerat va de allt och vaknade utav att hela kudden  va helt blöt =(

Jag har inte heller sovit tungt i natt, vaknade när EP kom. Tösen vaknade halv 7... Woho!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch för mardrömmar :S

2009-03-26 @ 21:50:46
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback