Onödigt inlägg :P

Läste nyss en blogg ang "löst handslag" och jag och Amanda pratade om de även igår.

Jag håller fullständigt med att de är avskyvärt med död-fisk-hanslag, de känns som att människan i sig som då hälsar ingetligen inte vill hälsa. De är ju liksom inte tvång att göra de heller. Right?
Jag är faktist vääädligt tjejig när de gäller hanslag. Jag hälsar oftast inte med hela handen, bara med fingrarna emot den andres fingrar, fast de är ju "fast" :P.. hahaha fina förklaringar?!
Jag gör så för att jag tycker de är lite "äckligt" att ta hela handen, för mig är de tex att gå och krama en okänd person. För man hälsar ju inte på någon man inte har träffat innan.

Väärsta är nog före död-fisk-handslag är nog de som har väärsta greppet om handen, hårt, och skakar åta helvete :P hehe



Usch nu är de verkligen dax för att sova..
Som M sa.. hodnat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback