Över glad!!

Igår när jag slö klickade på tradera. (Brukar göra de när jag har tråkigt, letar ideér osv) Så kom jag in på "möbler" klickade lite där och såg överskriften "Juniorsäng", Utropspriset va 1kr, inga bud lagda och de va ca 2 timmar kvar av auktionen. Jag gick in på den och såg läste att sängen finn i Enköping. För "skoj" skull så la jag 1kr, insåg sen vad jag hade gjort och bevakade auktionen. Men ca 2 timmar senare slutade auktionen, inga mer bud lagda och jag van sängen för 1kr..
Ett till problem kom upp, hur F*n ska jag få hem sängen (smaarta jag). Snacka med J-H och han sa även att han har bil + släp isf.. snackade sen senare och kom fram till Tösens pappa kunde låna deras kombibil.

.. Hahaha jag och J-H slog vad om när Tösens pappa skulle kunna. Slog vad om Ooze på krogen (Fuskade du J-H? Du skulle ju slagga hon han imorgon.. haha) Han skulle bjuda om Tösens pappa kunde imorgon, och jag bjuda om han kunde på torsdag.

Jag fick ett mail från tjejen med sängen, och jag ringde Tösens pappa och frågade när han kunde. Och de va idag (Då frågade jag J-H hur de blir... HAN BJUDER ^^).. Så när Tösens pappa slutade hämtade han bilen, jag lämnade Tösen hos hennes moster och sen bar de åt. 2,5 mil utanför Enköping. Men de va liiiite komiskt att de bara va 1kr (även dåligt samvete). Men de kändes onödigt att ta ut 100kr på kontot för att betala när jag hade små krafs i fickan. Så en HEL 5a fick hon.. hahaha XD


Detta är då Tösens FINA nya (10 månader gammal) växasäng :D

Den kommer stå i Tösens rum sålänge. Hon vänjer sig vid den + att rummet är som de är just nu ändå..

Kommentarer
Postat av: elin

Men vilket kap!!!! =)

2009-03-04 @ 22:03:48
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Den var ju jättefin och billig =)

2009-03-05 @ 18:29:29
URL: http://alskadeliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback