Positivt!

De är sjukt mycket positiva saker som har hänt nu den sista tiden. Självklart är jag SJUKT glad att de har gått åt de "goda" hållet, och att de även är saker jag verkligen bryr mig om. Det negativa är att de känns som att jag nu bara väntar på att allt ska rasa.

När allt rasar så kommer solsken.
När allt är på topp så sjunker de lite lägre..

Jag vet att livet går upp och ner, men de som stannar där uppe är det som verkligen betyder. Right?
Jag måste lära mig att njuta när allt är bra, och även njuta av de positiva när negativa saker kommer...

Rent ut sagt, jag MÅSTE bli starkare..
Men de har allt blivit betydligt mycket bättre än va de en gång har varit.

"Jag är stark! Jag är stark! Jag är stark!" - Hahahah!

Kommentarer
Postat av: sandra

=) haha.. ja du e stark! =)



fin sängen va! 5kr va ju givet ;)

2009-03-04 @ 08:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback