PUNDAR SVIN!

Vad är "pundare" för dig?
För mig är de som tar någon av slags narkotikaklassade droger.

De "komiska" att ALLA som "bara" röker på, säger att de inte är pundare. -De är "flummare". De skyller på att alkohol är farligare än drogen. Vad spelar de isf förr roll, vad är lagligt och vad är olagligt? De säger -"Men i vissa länder är de lagligt". Jo de vet jag också, men i vissa länder så är vapen lagligt ska då vi alla gå med vapen i fickan?

Jävla pundar svin!
Fick lov att skriva detta då jag läset ang killen som hade Stoppad sin katt i sin haschpipa.

Kommentarer
Postat av: Tirre

Ja håller verkligen med dej idetta=)

2009-03-03 @ 21:36:05
Postat av: Jennie

Usch ! Vilka hemska människor det finns ! :S

2009-03-03 @ 22:44:37
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.
Postat av: Rebecca

För mig är pundare någon som röker/eller tar annan drog (ej alkohol) varje dag.



Ehh.. vilken jävla idiot! stackars lilla kissen. :(

2009-03-05 @ 19:02:30
URL: http://alskadeliam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, artikeln var riktigt, riktigt hemsk. Vad en pundare är.. Jag anser inte att man är pundare om man har testat droger (vem har inte gjort det i sina dumma dagar?), alt. röker på 2-3 ggr per år eller liknande. Pundare är man om man är beroende av skiten. Visst det är olagligt. Men det är ju som att man skulle gå runt och kalla alla alkisar som dricker. Om du förstår vad jag menar :)

2009-03-05 @ 22:46:23
Postat av: tragikomedi

Och det var ju såklart jag som skrev den senaste kommentaren ;) Glömde skriva i namn.

2009-03-06 @ 12:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback