Tears


Vissa dagar önskar man bara att man kunde släppa allt.
Jag och J-H skulle sluta röka tillsammans idag, men direkt när jag vaknade så flög tankarna runt. De blev verkligen för mycket och jag satt tom ner och grät. Saker man har förträngt för att "tro" att man må bättre om dagarna. Jag vet att jag är ganska bra på att göra så. Men jag vet (!!) att om man förtränger allt för mycket så kommer allt på en och samma gång, de hände idag. För icke rökandet fick mig att tänka på allt..

Ingen bra dag att sluta röka alltså!
Men känner även nu, har gråten i halsen...

Varför finns de dagar som denna?

Alla sånna tankar försvinner helt då Tösen är vid min sida. Den personen jag (oftast) är när hon är med mig, det är den jag alltid vill vara! Detta är en bra förklaring varför jag Alltid gör något när Tösen är hos sin pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback