Today!

Pratade med BVC idag, de sa att de inte är någon fara. Men fick mig att framstå som en idiot =/.. Kändes inte bra efter vi la på..

Sen blev de att sega ett tag och sen far de mot ica. Aww Tösen gick halva vägen till ica =). Köpta lite, postade lite paket.. Sen gick vi och gungade lite och efter det gick vi hem till syrran och fikade lite med varm oboy med grädde, mumms!!  När vi va hos syrran så fick jag ett sms från fin Sandra och frågade om vi skulle ses efter hon hade hämtat sin son Albin från dagis. Woohoo! :D
Så de va att traska hem, röja här hemma och ge tösen lite mat.
Sen gick vi ut igen, utan vagn och tösen gick en massa och tyckte de va hur kul som helst =) Efter några min så kom Sandra och Albin upp ur tunneln och så gick vi hem till mig.
Lekte, pratade, fikade.. MASSA TREVLIGT!! Fick även lite kläder ifrån henne, maaaasssa masssa tack!
Albin är bara 6 dagar yngre än va tösen är, men GUD va äldre han ser ut att vara :D Typ ett huvud längre än va tösen är och han ser "barn" ut medans tösen fortfarande ser ut som en bebis :P hehe..
Men fy bubblan så söt han är :D

Typ 2 min efter de hade gått så hade tösen somnat, haha LITE trött va hon allt :) Så jag passade på att städa i alla rummen som de små barnen hade lyckats att göra så jag kunde underhålla mig att städa :P hehe! Lagade även mat (Kyckling och curry). Sen fick jag lov att väcka tösen då kl började bli mycket. Jag gillar inte curry och de visade sig att tösen inte gillade de heller. Så de va bara att kasta skiten och laga ny mat som va betydligt mycket mer uppskattad :)
Efter va hon så pass fin att de va dax för badet. Sen standard, ny blöja, borsta tänderna, smörja in, pyamas sen va de natti natti för damen.

Awww hon är så sjukt söt när hon bortar tänderna =) Hon och jag gör de typ alltid tillsammans och jag spottar ju ut de i vasken och hon sitter på skötbädden och "prutar" med tungan haha.. Härmis :P

Köpte ju massa salvor för någon dag sen, för att tösen har såå sjukt torr hud och blir hur lätt som helst röd. Om hon gör nr 2 i blöjan så måste jag byte DIREKT annars blir hon förskräckligt röd.
Men de har blivit SÅ bra. Ryggen är inte alls samma torr-utslag :D Woohoo!

Kommentarer
Postat av: sandra

söta du! tack själva =)

2009-03-11 @ 14:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback