Trötter!

Är så sjukt trött, men ändå kan jag icke sova. För mycket som snurrar i huvudet. Dvs som vanligt innan jag ska somna inför natten.

Idag då? Jo jag va nere på möte på arbetsförmedlingen, kom hem runt 12. Sen kl 2 gick jag och hämtade Tösen på dagis. Efter dagis gick vi till Frida som har en bulle i ugnen :) Vi åt lite mat och snackade :) Vi ska kanske även ses imorgon :D kul!
Sen va de bara att traska hemmåt då Tösen hade bajsat och jag hade dock inte med mig skötväskan. Sicken tur att hon bor så nära :)

HÖR och häpna!!! Ringde ju förra veckan ang att Tösen hela tiden har bajsat löst.. Igår kväll + idag har hon ICKE gjort de :D hahaha typ bara för att jag ringde?! :D

Tösen har ju inte direkt varit på humör igår och dock inte så mkt idag heller. Undra va de är för något =/.. Vattkoppor? De går fortfarande på dagis.



Ååååh så skönt att våren börja komma!! :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

FRIDA VEM har en bulle i ugnen ?

2009-03-18 @ 23:08:05
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback