Bergodalbana

Dagen idag har verkligen varit bergodalbana, tror aldrig jag har haft en sån upp och ner dag någonsin.



Dagen började:

Tösen min har fått en dålig vana/period/för ljust (INGEN aning om varför) med att komma in till mig tiidigt på morgonen. De är inte så att hon är pigg, utan Piss trött. Om jag skulle ta upp henne i min säng så skulle hon somna på 2 röda. Men jag vill inte att hon ska få den vanan, för om jag började med de nu och fortsätter så kommer vet jag att de kommer sluta med att hon vakna allt tidigare/senare för att vilja sova hos mig.
Idag när hon vaknade så la jag bara in henne i sin säng, men direkt när jag stängde dörren kom hon ut lika fort. Vi höll på sådär 10000 ggr. Jag som INTE har humör på morgonen tappade tålamodet och la mig med henne i sin säng. När de va nära på att hon skulle slummra till, gissa vad som händer? JO väckar klockan ringer.. WOOOHOOO!
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra åt detta =/
Vill ju inte att hon ska fasa på sitt rum/säng pga detta heller...

Sen när vi gick till dagis, så kom jag på att de va den 28:e. Dvs att man skulle ge 50kr innan idag för att en förälder skulle sammla in pengarna och köpa något fint till fröknarna. Och vi som gillar dom så va de helt klart värt de. Men tror ni inte att jag glömde de? Jo... Sen när jag tog upp mobilen i väntan på bussen efter jag hade lämnat tösen, vad hade jag mer i fickan? JOOOOO jag hade 50kr.

Väl på jobbet så va humör iaf på topp tills kl blev 11, helt plötsligt så blev jag så sjukt trött. Jag skrev ut fel, så fick skriva ut och rensa igen. Men sen va de lunch så de blev en tripp till willys för att inhandla lite Energi dricka.  Sen fick vi tårta vid fikat :)

När jag hade slutat och väntade på tåget så va de försenat. Tåget kom in strax efter då bussen går. Och så började de självklart att regna. Så jag fick gå fort för att hämta tösen för att inte komma försent.
När jag hämtade henne så blala.. Tösen har bajsat hela 2 ggr(!!!!!!) löst så hon måste vara hemma imorgon. Jag som sa förra veckan att de är fler tänder på g. Woow..
Men efter de så gick vi till ica och hämtade ut ett paket :) Wooooohoo!! :D
Sen va de hem, busa med tösen, ge henne mat, lämnade henne till J ett tag då jag åkte och stor handlade...

Ja och nu sitter man här.. Vad ska man göra? Måla? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback