Hemma idag.

Jo som sagt så va jag hemma ifrån jobbet idag då jag va tvungen att gå ner och få ett papper underskrivet, sicken tur att de inte behövs fler gånger då jag nu kan gå igenom chefen på jobbet.

Men de va skönt att vara hemma och Tösen va ju självklart hemma ifrån dagis.
De kändes som en dag att ta igen med att sova, inte bara för mig utan även för tösen.

Närmare 10 imorse så gick vi ner på stan, fixa de som va tvungen att göra.
Sen gick vi och köpte massa färg.
Först svart och vit halvblank lack färg, sen vit väggfärg och sen fick jag säga till för att de skulle blanda de färgerna jag ville ha. Blev en Halvblank lack med färgen rosa och sen ville jag ha 5L av ljusrosa dock hade de bara 3 eller 6L så jag valde att ta 6L, när han sen skulle börja blanda så fanns de ingen "bas" i 6L bara i 10L så jag fick 10L ljusrosa men betalade bara för 6L.. De där kan man verkligen kalla snällt!!
SÅ I HELGEN KAN VI BÖRJA MED TÖSEN RUM!!!!

När vi sen kom hem igen fixade jag mat, närmare kl 1 lade vi oss i soffan och somnade. Jag vaknade närmare 3 men tösen sov till halv 4. Då va de bara mat igen hehe. Sen kom Elin och efter ett tag nattade jag tösen och vi kollade på en skräckis. Hon gick för ett litet tag sen och jag ska snart hoppa i sängs.


Shopping!!
Haha ja, man blir ju inte rikare :P

Kommentarer
Postat av: sofi

åh va spännande, ska bli kul att se resultatet sen =)

2009-05-14 @ 12:33:25
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Du måste verkligen lägga upp bilder sen när hennes rum är klart ! Jag tror det blir super bra ! :)

2009-05-18 @ 19:13:05
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback