Kväller.

Nu sover dom 2 i vardagsrummet.. Jo faktist så är de 2st här som sover. Min Tös och vovven Isa (syrrans hund). Hon skulle överraska och fira sin mans födelsedag då han fyllde år i torsdags och frågade mig om jag kunde ta henne. Första gången jag har Isa sen jag fick Tösen. De har liksom inte gått innan, tösen har varit för liten. Nu är hon ju "självgående" haha =) Dessa 2 sover i vardagsrummet då Tösen inte kan sova i sovrummet. Visst är de ingen farlig färg att andas inte och luktar inte så, men vill ändå inte att hon ska sova där. Går även inte då hennes säng är i 2 delar här i vardagsrummet :)
Undra hur de ska gå när jag ska lägga mig, en tös som är vild när hon sover brevid en och en vovve som gärna vill sova under täcket. haha!
Sååå söt, när syrran och hennes man gick så sa de ju "hej då Isa" haha sen har Tösen bara tjatat på Isa och inte vovve :D


Rummet är färdig målat, iaf "bas" färgen.
Lådan är målad, ska hålla på att trixa och fixa med shablomm (stavning?) och möbeln och räkna ut lite.

Imorgon kommer min kära mor hit. Vi ska måla ena sidan av väggen, slipa sängen och sen måla den vit.
Sen ska mer inhandlas och mamma ska sy en massa. Så rummet kommer inte bli 100% klart på ett tag. I like it! För då jobbar man fram rummet lite till och från.


Ne nu ska jag göra nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback