SKIT DAG!!!

Ja, dagen idag har varit en riktigt skit dag.

Tösens pappa hade bestämt sen några veckor tillbaka att han ville åka till skansen denna helg. Typ första gången han kommer på något att göra :) Han ville åka imorgon men vi bestämde att åka idag då jag jobbar hela dagen imorgon.
SKIT fint väder + mitt på dagen är ingen höjdare att åka... Letade P-plats i över 1 timma. Sen hittade vi ett parkerings hus som inte tog små pengar bara kort, alla kort förutom maestro... Självklart har jag och palle ett sånt kort. Så tålamodet sjönk så vi åkte hemmåt.

Sen bar de av till jenny, jag tappar ut vattnet, häller sås överallt osv osv.

Skulle sen ner till Olles, man allt fuckade och jag gav mig ur och stannade hemma istället..

Tösen kan ha feber..

Jag kan INTE vara bort från jobbet något mer!! Vi är redan 1 för mycket typ, och om jag inte kan komma så åker jag direkt.


FAAAAAAAAAN JÄVLA SKIT!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback