TRÅK!

Jo jag vet att jag har blivit sjukt tråkig den sista tiden här på bloggen. Men inte direkt alltid man har tid att blogga då man går up 05:50 och kommer hem ca 17:30.

Om jag orkar så ska jag ladda upp lite bilder till datorn och sen kanske här på bloggen + BDB.. Men ja, om jag orkar som sagt.

Denna vecka har varit lite jobbigt på jobbet och man känner verkligen i kroppen nu att de tar hårt på en. Igår så somnade jag på soffan kl 9. De är Tidigt när de gäller mig jämmför med tidigare då jag gick och la mig efter 12.

GUD va jag längtar till helgen nu! På fredag när man hämtar tösen så kan man vara uppe lite längre, käka lite godare mat och ta tiden till nytta än att hela tiden kolla på klockan. Då allt här hemma på kvällarna går efter rutiner..

Sen på lördag då vi åker ner till Norrköping för att vara på lilla Arvids dop. Undra va jag egentligen ska ha på mig.. De blir en annan 5a att tänka på. Tösen ska iaf ha en rosa klänning med vita droderade blommor på med en jeans jacka. Fin Fin!!

Måste bara visa denna bild på syrran 2 barn:


Tyra och Liam.
När jag såg denna bild så blev jag grymt chockad, snacka om att Tyra och min Tös är sjukt lika varandra. :)
Och dessa 2 (sen självklart syrran) gör de ÄNU roligare och mera längtan tills lördag.
Har inte träffat dem sen i nov, då min tös tom inte ens gick :O

Kommentarer
Postat av: syster fia

vilka gulliga barn jag har:-D...det ska bli så kul att träffa er..längtar...puss

2009-05-06 @ 20:56:57
URL: http://minabus.blogspot.com
Postat av: Ellen

He he jag tänkte med på hur lika de är när vi va hos er- och du å fia har också blivit jättelika, så inte så konstigt kanske att era döttrar e lika. hihi. Vi ses på lördag, kram

2009-05-07 @ 14:37:32
URL: http://mittlillaliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback