Uppe före tuppen.

Igår innan jag gick och la mig så va jag lite nere =( Så jag tog upp Tösen så att hon fick sova i min säng.
MYS-faktor!! Och så mysigt när hon vaknade idag, busade som bara den och hon fick värsta skratt attacken :P Sen efter mycket bus så kollade jag på klockan 05:45 haha Woohoo! :P
Men vi mös och somnade om igen och vaknade 06:45 då de va dax att vandra ner till tvättstugan för att tvätta alla kläder.

Tänkte att både jag och Tösen skulle hoppa i badet och bli lite rena när vi är i Norrköping :D
Men ganska bra iaf att hon vaknade i tidigt och vi håller igång nu för då kommer hon sova som en stock i bilen. Och om jag känner R rätt så kommer vi åka så sent så att de blir stress istället och då har vi inte så mkt tid att stanna upp för barnen skull.

Kanske drar förbi Kista innan vi drar till Norrköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback