10000 gången gilt?!

Kanske ska ta mig i kragen och skriva ett inlägg... Har börjat med ett inlägg många gånger Men jag har ingen ork att skriva klart... Ha! I förrigår skulle jag ladda upp massa bilder då jag tömde kameran, Men blogg.se var ju sjukt seg så jag gav upp. Igår höll jag på att skriva Men då kom en viss speciell person in på msn, så skrev då inte heller klart... Haha! Men vet faktiskt inte Vad jag ska skriva... Dagarna rullar på medans jag står stilla känns de som. Jag önskar att man kunde vara ledig en längre stund nu, ta tag i saker och ting... Spec med tösens sömn. Nu så sommar hon utan problem, men kommer upp på natten. Sömnen är ju så grymt viktig, och jag känner dagen efter om jag gick och La mig 1 timme försent kvällen därpå... Så jag har ingen ork alls att bråka på nätterna.. Men måste ta tag i det snart.... Ne, nu får de vara. Orkar inte skriva mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback