God morgon...

Hej och god morgon... Som vanligt är jag sjukt trött... Men Men, tänkte ta att skriva (igen) ang vaccinet. Jo, vaccinet för svininfluensan... Jag hade en sjuk lättnad tidigare då de bara var barn över 3år som fick ta vaccinet. Det var en lättnad för då behövde jag inte tänka på vilket val jag skulle göra. Men bara för några dagar sen så valde de att även vaccinera barn under 3år. Är fortfarande sjukt kluven ang detta. Men mitt val är nu att hon kommer få ta det.... Ang snacket typ att folk inte vill spruta i sig kvicksilver som de nu finns i vaccinet. Men folk är ju inte så pålästa, för om de var de så skulle de veta att kvicksilver finns i fisk... Osv... Tror även att jag skulle må sämre om hon fick svininfluensan bara för att jag sa Nej till de... Igår fick jag även ett samtal, hon frågade först om jag skulle vaccinera tösen och att de har öppet 2 dagar för just barn under 3år. Så onsdag nästa vecka har hon tid till det. Pjuh

Kommentarer
Postat av: Mixx

Det kommer att gå bra vännen ska du se :)

Det måste kännas könt att hon har en tid nu iallafall.

Jag förstår hur du känner dig...jag är också sjukt trött. JAG VILL SOVA!!

2009-11-18 @ 08:43:04
URL: http://mixia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback