Godmorgon

Denna morgon började inte riktigt som den brukar (Hej rutiner)... Fröken som skulle öppna idag kom inte in på dagis. Så de blev att lämna tösen ute med fröken. Kanske ska skriva om min helg... I fredags så velade jag lite fram och tillbaka hur fredagen skulle bli. Men bestämde mig i slut ändan att dra ner på joar då det tar tattoo night där. När mitt sällskap Mixx hade fixat barn vakt så hörde ett gammalt gammalt ragg(?) av sig och hox flux så slutade det med att jag och Mixx sitter i en bil ner till nyköping. Haha... Ja, tänker inte ens skriva Vad som hände där...... Vi åkte sen sent på lördagen hem. Jag stannade hos Mixx och vi kollade på den nya skräck filmen "paranormal activity" Haha Läskig var den!! Sen så åkte jag hem då tösen min kom... Det var min helg det

Kommentarer
Postat av: sofi

Nyköping? Och så hör du inte av dig till mig som bor i Nyköping?? Ajaj, dååååligt! :P

2009-11-11 @ 09:53:18
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback