Livet är bra... Igen

Som rubriken lyder så är livet äntligen bra igen. Och jag har verkligen ork att fixa saker och ting som jag har skjutit på i evigheter. Tex så felanmälde jag mitt kylskåp i förr igår, mitt kylskåp har sjungit på sin sista visa för typ 100 år sen. Hur mycket eller lite jag har i kylskåpet så blir allt till is. Ja, ni förstår nog att de är ett stort problem... Men när jag kom hem igår så såg jag en lapp ifrån etf där de står att de ska komma en person och fixa problemet. Lite Läskigt tycker jag allt att de bara kan gå in sådär. Men tyckte sen att de var roligt när jag tänkte på min katt. När man fyller felanmälan så ska man kryssa i om man har hund eller katt. De vet ju aldrig om de är en hund eller katt, eller både, hur många eller hur stora... Och varje gång man öppnar min dörr så smiter alltid Gismo ut i trapphuset. Haha skulle vilja ha sätt deras min när de förmodligen förväntar sig de värsta och så kommer en katt unge springandes ut. Haha!...... Igår beställde jag lite julklappar + födelsedags presenter. Bilder kanske kommer upp sen... På tal om bilder så kanske jag också lägga upp bilder tex dop presenten som jag gav Riley. Haha snacka om att jag har glömt bort allt... Kanske blir ett långt inlägg med massa bilder?! Vi får se vad jag orkar och har tid för när jag kommer hem... Vad mer kan man skriva? Inte så mycket nytt som har hänt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback