Livet är en stor gåta...

Just nu mår jag inte bra alls.
Tänka sig, lilla jag mår inte bra hela tiden.
Och kan även skriva något negativt här på bloggen.

Ca 2 veckor nu har jag varit jätte sjuk, har inte haft ork till något alls.
Men ändå så har man varit tvungen att gå upp ur sängen för att göra dagen bäst för tösen  fast jag har mått som jag har mått. Det har varit mycket på den lata sidan. Men har inte haft någon ork till något annat heller.

Nu till saken..

Nu de senaste veckan då allt har släcks ner och då de är bara jag och mina tankar så har tårarna rullat ner på kinderna.
Nu när jag mår som sämst så har jag inte ens ork att ta tag i saker, och de mår jag även dåligt av när dagen börjar att ta slut.

Under en dag så sjönk allt man har byggt upp och allt som fick en att vara stark.
Och under den dagen så sjönk mitt självförtroende ner till botten... igen.
Jag har varit där, jag vet hur de känns. Men då hade jag inte byggt upp något som jag har gjort nu.
Jag är rädd!!!!
Hur ska detta sluta? Eller ja, att få de att börja rätta sagt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback