Lördagen

Jo idag är de lördag, trött som F*N! Och jag skojar verkligen inte.

Igår va jag hos Mixx, Annso va även där och Självklart hennes söte son =)
Vi va uppe sent, skrattade åt allt och inget :D
De va massa kuligt!
Och självklart så somnar jag i hennes soffa bara sådär :P

Gick hem runt 12. Va här ett tag, dock inte så länge. För J-H hörde av sig.
Vi åkte till Maxi sen blev de andra planer än va de var bestämt.
Så de slutade med att vi åkte hem till han och jag va där och höll han sällskap samtidigt som han höll på och fixa hemma och de.
Kom nyligen hem och sitter nu och käkar pizza.

Orkar man ladda upp alla bilderna? De får vi se..
Ska nog allt kika på film och käka nötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback