Tandvärk delux

Har haft tandvärk rätt länge, samma tand också.
Men de är inte så lockande att gå till tandläkaren nu när det kostar.

Men imorse när jag klev av bussen för att gå till tåget så spydde jag, just pga tandvärken jag hade.
Mådde riktigt jävla skit och valde att inte åka till jobbet. Gick hem till mamma och sov i c 4 timmar, WOW! 4 timmar i sträck de va ett under med denna värk.
Fick då LOV att ringa till tandläkaren som hade tid 17:30, pjuh.

Om min kära tand, som egentligen inte va Mitt fel att de gjorde ont.
Det var en tand som är "död", inga "levande" rötter (har lagat den innan)
Jag hade sen innan en skruv i tandköttet igenom och även igenom min tand och fick en ny "krona" på... dvs knappt halva tanden var min, resten var en fejk tand...

Denna skruv hade gjort så att min riktiga tand hade smulat sönder I tandköttet och gjort en kraaaftig infektion... tom tandläkaren påpekade många ggr att detta va en Sjuk stor infektion.

Så ja, tandvärk va de allt kan jag lova.
Men nu FAAAN är den borta för gott!!

Hem kom jag levande, med stygn i käften, penicillin i handen och ett fuck up ansikte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback