Är sååå trött

Jag är verkligen sjukt trött, hela dagen har varit en dimma typ.
Jag vaknade, somnade och vaknade.
Efter det så badade jag och lillan och sen gick vi ifrån Mixx. Gick ner till coop för att köpa min älskade dricka. Sen gick vi upp mot stan och handlade lite mer saker till lillan.
Sen mötte vi upp Frida för hon och Riley skulle ta kort :)
Sen lunchade vi och sen gick jag hem.
De va inte så mkt att slappna av fören jag gick till Linda och sen till Jenny och sen till linda hem osv osv..
Vi har grillar och varit ute.

Men jag tror att jag orkar lägga upp bilder på datorn och bdb.
Eller?

hehe

Kommentarer
Postat av: Nina

ja då ja har redan mailat :D

2010-05-01 @ 10:01:31
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback