Citat och annat

Vad har hänt? Nästan varje dag nu så går en tanke och en dröm åt samma sak. Är grymt avis på de folk som är där i livet. Detta börjar ju nästan skrämma mig själv. För jag vet även att rädslan jag har är större.
Sjukt detta... Eh, de får än bara vara i huvudet.

Ett citat från tösen min idag som jag skrattade rätt gott om.
Jag hade precis satt på tösen en blöja och förklarade att hon nu ska ha pyamas på sig, sen borsta tänderna och efter det så ska hon in till sitt rum och sova.
Tösen - "Nenne ova mamma äng"
Jag - "Nej Nellie. Du ska sova i din säng."
Tösen - "Sen ova mamma äng."
Jag - "Du ska sova hela natten i din egen säng."
Tösen - "Nenne ova mamma äng sen. På feeda"

Översättning:
1a - Nellie sova i mammas säng
2a - Sova i mammas säng sen.
3e - Nellie sova i mammas säng sen. På fredag


Hon är tok för söt denna lilla damen.


(Bild ifrån.. tisdags(?) då vi målade ägg)

Kommentarer
Postat av: maskan

hon är så jävla söööt:P

mysigt att sova breved mamma ju :P

2010-04-07 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback