Not @ home!

Nu är jag inte hemma.. igen^^
Stackars frugan där hemma, haha!

Men detta var inte planerat, fick bara ett flipp och ville att tösen skulle testa cykeln som jag ska köpa till henne.
Hon måste dock lära sig att trampa och inte bomsa hela tiden, haha!!
Men de blev att vi stannade här då även klockan började bli mycket. Dock började ciggen ta slut och så snäll fru jag har hemma så åkte han ner med paket till mig:)
När han även kom försökte jag flörta (de behövdes knappt) med han för att jag kom på att jag hade tvätt tid kl 9 i morgon på morgonen. Och han som har ledigt i morgon. Så yes, han tvättar.
Haha ibland är de fan skönt att ha han hos mig :P

Längtar så SJUKT tills nästa månad.
Så fint de kommer bli hemma hos mig, kanske även har fixat en bänk att ha i hallen.
Åååååh, mitt hem börjar att ta form mer och mer. I LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback