Fullspäckad dag

Idag så hade jag ingen skola och lillan fick då vara hemma med mig. Jag som hade hoppas på sovmorgon, då jag annars vaknar 06:45 om dagarna. Jo jo, lite sovmorgon fick jag allt.. Vaknade 06:50 - WOOOHO!
Snacka om att man är van att vakna så tidigt trots att man är ap trött.
Med tanke på att jag inte höll samma tempo som jag brukar göra om dagarna utan var hemma på förmiddagen så de slutade med att jag vilade lite.

Men sen var de dax för mig och lillan att klä på oss, gick och lånade vagn utav Annso (då hennes är betydligt mycket mindre och smidigare) sen så gick vi till tågstationen och väntade på tåget. - Västerås!! Och träffa våran Maskan.
Fick hålla lillan vaken inne på donken så hon skulle få lite föda i sig men de slutade sen med en gnällig liten tös ;) Men hon somnade sen och då strosade jag och Maskan runt i affärer, lite här och där :) Massa trevligt.
Sen vaknade Lillan och då va de leksaksaffären som gällde. Att göra en "lekhörna" i en leksaksaffär tyckte jag va rätt puckat innan de faktiskt funkar. Så tösen va där inne och lekte medan jag hittade en söt leksaks kanin (Typ som en hund som går och skäller, fast med en kanin som hoppar och låter osv)..
Vi var i Västerås i ca 5 timmar sen så tåg vi tåget hem och när vi landande i Enk så stod Tösens pappa där. Vi åkte då och lämnade vagnen, hämtade extra kläder och sen åkte vi och träffade Stuff. Vi va där ett tag och sen åkte vi hem...

Med 2 tröjor, ett linne och en kanin rikare så sitter jag nu här ensam hemma.
Saknar Grisen så bajs mycket...
Tänk att den lilla människan kan göra så mycket.






Hahaha

Kommentarer
Postat av: Anthonyamy

Very resourceful, thank you dave

2011-04-15 @ 22:40:19
URL: http://anthonyamy.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback