Idag är jag glad! :D

Idag är en bra dag, idag är jag super glad.
Gjorde andra provet på ECDL och SJÄLVKLART klarade jag detta prov också ;) Och nu är det bara 5 kvar, 4a av dom kommer nog gå piss lätt. Hade bara ECDL-lektionen idag men jag gick 1½ timme tidigare då jag ej orkade sitta där upp och ner och läsa, jag får ta de i helgen.

Efter jag har skrivit detta så blir de att plocka bort lite små saker för att sen hämta lillan kl 2 och strax efter jag har hämtat henne så kommer Elin, Affe och lilla Elma hit. De stora barnen ska äntligen få leka :)

Idag ska jag och Lillan ha torsdags-mys (igen), då hon ska till sin pappa imorgon.

Imorgon är de ingen skola för mig, ingen dagis för lillan så vi ska nog vara "tjejiga" att måla naglarna. Haha jag måste iaf måla mina, och lillan kommer säkert också vilja ha nytt på sina naglar.

När tösens pappa kommer och hämtar tösen imorgon så ska jag åka med dom och vi ska åka och träffa Stuff.

Tösens pappa undrade om jag kunde hjälpa till och fixa i tösens rum (nu när han flyttar). Att vi ska åka till ikea osv... Yeeeeeaaaah!! I LOVE IT! :D

Mina naglar nu - lila med vita blommor, och allt möjligt :P


Tösens naglar nu - Rosa med blåa fjärilar..


Undra om jag ska ha gråa naglar? Grått och rött? Eller tvärtom?! haha
Tösen får den färgen hon vill ha och ska nog göra rosetter nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback